Акт-претензия

 
                          АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ 
            про неналежне надання або ненадання послуг 

      _________________________    _______________ 200 __ р.
      (назва населеного пункту)    (дата складення) 
 
     Згідно з договором N ________________________________________ 

споживач _________________________________________________________ 
                     (прізвище, ім'я та по батькові) 

висловлює претензії   виконавцю   щодо   якості   надання   послуг
__________________________________________________________________ 
                          (види послуг) 

за відхилення ____________________________________________________ 
  (види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг 

__________________________________________________________________ 
                    згідно з умовами договору) 

__________________________________________________________________ 

період порушень __________________________________________________ 

з _____________________ 200 __ р.  до  _________________ 200 __ р. 

період порушень __________________________________________________ 

з _____________________ 200 __ р.  до  __________________ 200__ р. 

     У зв'язку  з  викладеним   виконавець   повинен   забезпечити 
відповідний  рівень  надання  послуг,  зробити перерахунок розміру 
плати  за  неналежно  надані  або  ненадані  послуги  та  сплатити 
неустойку  споживачам згідно з умовами договору про надання послуг 
з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і 
водовідведення. 

     Інші умови: _________________________________________________ 

__________________________________________________________________ 

__________________________________________________________________ 

     Цей акт склали 

 виконавець ___________________   споживач _______________________ 
                (посада,                           (підпис,
 ______________________________   ________________________________ 
 прізвище, ім'я та по батькові)    прізвище, ім'я та по батькові) 

 адреса _______________________   адреса _________________________ 

 телефон ______________________   телефон ________________________ 

 ________________                 _____________ 
    (підпис)                         (підпис) 

 М.П. 

     У разі  неприбуття  представника  виконавця  в   установлений 
договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних 
показників   або   необґрунтованої    відмови    від    підписання 
акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш 
як два споживачі: 

 споживач, що проживає у будинку   споживач, що проживає у будинку 

 N __________ кв. ______________   N __________ кв. ______________ 

 _______________________________   _______________________________ 
 (прізвище, ім'я та по батькові)   (прізвище, ім'я та по батькові) 

 ___________________               ___________________ 
       (підпис)                         (підпис)