АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ про неналежне надання або ненадання послуг _________________________ _______________ 200 __ р. (назва населеного пункту) (дата складення) Згідно з договором N ________________________________________ споживач _________________________________________________________ (прізвище, ім'я та по батькові) висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг __________________________________________________________________ (види послуг) за відхилення ____________________________________________________ (види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг __________________________________________________________________ згідно з умовами договору) __________________________________________________________________ період порушень __________________________________________________ з _____________________ 200 __ р. до _________________ 200 __ р. період порушень __________________________________________________ з _____________________ 200 __ р. до __________________ 200__ р. У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. Інші умови: _________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ Цей акт склали виконавець ___________________ споживач _______________________ (посада, (підпис, ______________________________ ________________________________ прізвище, ім'я та по батькові) прізвище, ім'я та по батькові) адреса _______________________ адреса _________________________ телефон ______________________ телефон ________________________ ________________ _____________ (підпис) (підпис) М.П. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі: споживач, що проживає у будинку споживач, що проживає у будинку N __________ кв. ______________ N __________ кв. ______________ _______________________________ _______________________________ (прізвище, ім'я та по батькові) (прізвище, ім'я та по батькові) ___________________ ___________________ (підпис) (підпис)
Уменьшение Ваших проблем возможно только через их увеличение у теплосети. Эпиграф.
Акт-претензия
Подписаться на:
Сообщения (Atom)